علل بی حسی در نارسایی کلیه و چگونه برای درمان چه هستند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علل بی حسی در نارسایی کلیه و چگونه برای درمان چه هستند

علل بی حسی در نارسایی کلیه چیست و چگونه TratarlaCuáles باعث بی حسی در نارسایی کلیه و نحوه درمان؟ بی حسی در نارسایی کلیوی در واقع درد ناراحت کننده و غیر ضروری را برای بیمار، به طوری که راه درمان نگرانی برای بسیاری از مردم.

علل بی حسی در نارسایی کلیه چیست؟

بی حسی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است که عمدتا به اورمی نوروپاتی محیطی به علت به علت تجمع بیش از حد زائد سوخت و ساز و شکست toxinas.Cuando کلیه پیشرفت در مرحله نهایی به عنوان GFR کمتر از 12 میلی لیتر / دقیقه، بیماران شروع احساس بی حسی، درد سلاح سرد، picazón.Tienen به حرکت پاهای خود را و یا یک پیاده روی برای از بین بردن این علائم و ناراحتی. این سندرم پای بی قرار در درمانگاه نامیده می شود. این امر به ویژه در شب بسیار معمول است و اغلب تحت تاثیر قرار کیفیت بیمار از خواب.

یکی دیگر از علت بی حسی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه سطوح پتاسیم بالا در خون است. هنگامی که عملکرد کلیه ها به شدت آسیب دیده، پتاسیم اضافی نمی تواند موثر برداشته شود و باعث هیپرکالمی، موجب بی حسی.

چگونه برای درمان بی حسی در نارسایی کلیه؟

از این ما می توانیم می دانیم آن است که ناشی از اختلال کلیوی، این است که، تا زمانی که آسیب کلیوی را می توان تعمیر بی حسی ناشی از آن همراه با آن ناپدید خواهند شد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های طب سنتی گیاه چینی است که می تواند کلیه باقی مانده را از آسیب و تعمیر کلیه های آسیب دیده بیشتر در tiempo.Con همان کمک این درمان محافظت، بیمار ممکن است نارسایی کلیوی دارند یک زندگی با کیفیت.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید برای ما پیغام ترک و یا در واتساپ دکتر ما را ببینید: +86 18230015367 به طور مستقیم، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: